lauantai 14. elokuuta 2010

Tui esittäytyy!

Nimimerkki irkissä: Tui^

Nimimerkki ravelryssä, jos käytän: Tui

Mahdollisen blogin/kotisivun osoite: Tuin Kutomo

Sähköpostiosoite: elotaija@gmail.com

Käykö sinulle ulkomailla asuva vaihtopari: juu

Lempiväri: Keltainen! Vihreä, pinkki (fuksia), liila/violetti, ruskea, harmaa

Inhokkiväri: pastellit

Lempikuidut: luonnonkuidut kuten alpakka, silkki, villa, merino, bambu, merseroimaton puuvilla. Tykkään sekoitelangoistakin mutta enintään puolet saa olla muovia.

Inhokkikuidut/allergisoivat: Mohairia en siedä, se kutittaa, muita inhokkikuituja on kaikenlaiset karvalangat ja äkryyli.

Onko sinulla lemmikkejä? Oletko eläimille allerginen? Meillä on 3 kissaa ja koira, allergioita ei ole.

Neulotko, virkkaatko vai molempia?: Sekä että, hiljalleen olen opetellut virkkaamaankin!

Minkälaista lankaa yleensä käytät? Teetkö pientä pitsiä, vai ovatko paksut langat sydäntä lähellä?:

Onko jotain neulontaan liittyvää mitä tarvitsisit?: Mitään erityistä ei tule yhtäkkiseltään mieleen mitä ehdottomasti Tarvitsen. Mutta kaikkea tietty aina haluaa. Kuten lisää sukkapuikkoja (tykkään knit pron symphonypuikoista), knit pron puisia tipsejä 3-4mm saisi varmaan olla toisetkin kun ovat aina jossain kiinni. Muista käsityötarvikkeista olen haaveillut kirjontakehyksestä.

Onko jotain mitä et tosiaan tarvitse: Silmukkamerkkejä, niitä on Paljon. Kehruuvillaakin on muutaman kehruutuokion ajaksi joten sitäkään en tarvitse lisää juuri nyt. :)

Harrastatko jotain muuta?: Kehrään, olen innostunut vastikään myös kirjomisesta (olen vasta asteella "hamstrataan kirjontalankoja").

Siltävaralta että parisi haluaa tehdä jotain, kengänkoko, päänympärys..: kengänkoko on 39, päänympärys 58cm. :)

Viimeiseksi sana vapaa: Olen helppo! Tykkään yllätyksistä ja pienistä jutuista jotka on mietitty mua varten! Tällä hetkellä olen ankeuttajadieetillä johtuen sappivaivoista joten en voi syödä suklaata enkä pähkinöitä joten toivottavasti niitä ei paketista löytyisi.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti